نقش کابینت آشپزخانه در تزئین خانه تان چیست؟

فیلم زیر را حتما ببینید :

نقش کابینت آشپزخانه در تزئین خانه تان چیست؟

نقش کابینت آشپزخانه در تزئین خانه تان چیست؟

کابینت آشپزخانه مدرن تاثیر بسزایی در زیبا دیده شدن دکوراسیون داخلی منزل دارند. هنگام طراحی آشپزخانه، شما باید حتما نقش کابینت های خود را در طراحی خانه خود در نظر بگیرید.
کابینت ها مقدار زیادی از فضای دیوار را اشغال می کنند و لذا می توانند نقش خاصی را در دکوراسیون منزل شما بر عهده داشته باشند. علاوه بر هدف کلی یک پروژه آشپزخانه شما باید بدانید که آیا به دنبال جلب توجه بینندگان به سمت کابینت هایتان هستید یا می خواهید انها را پنهان کنید؟
شما می توانید با استفاده از کابینت های چوبی زیبا توجه همه را به سوی انها جلب کنید، و یک آشپزخانه خیره کننده داشته باشید.

به کابینتهای خود یک ویژگی خاص ببخشید

البته هدف اصلی استفاده از کابینت در اشپزخانه باید در نظر گرفتن جنبه ی عملکردی آن باشد و لذا در ابتدا باید مطمئن شوید که کابینت هایتان برای نگهداری از اقلام مختلف دارای فضای مناسبی هستند. انتخاب کابینت می تواند یک کار دیوانه کننده باشد. 

بیشتر بخوانید: اهمیت طراحی کابینت در طراحی و دکور آشپزخانه

شما باید سبک چوب، نوع چوب، رنگ و طراحی ان را در نظر بگیرید. کابینت های چشم گیر باید از محیط اطرافشان متمایز باشند و بتوانند در میان چیزهای دیگر بدرخشند. در این مورد، کف ، پیشخوان و دیوارها معمولا با یکدیگر ترکیب می شوند تا کابینت ها را برجسته سازند.

نور یا تاریکی یک انتخاب شخصی است و هدف ایجاد یک کنتراست برای به چشم آمدن کابینت ها میباشد. همانطور که در مورد کابینت های طرحدار گفته شد، شما باید رنگ هایی را انتخاب کنید که انها را از بقیه اشپزخانه متمایز سازد.

کابینت در طراحی آشپزخانه

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در طراحی مد نظر قرار گیرند و در مورد کابینتها، جزئیات بیشتری باید در نظر گرفته شود. در واقع هر کسی که بتواند “کابینت ها را بر روی دیوار” نصب کند می تواند یک آشپزخانه را دکوراسیون بندی کند. اما هنگامی که به مبحث طراحی یک آشپزخانه بازگردیم هرگونه جزئیات باید مورد توجه قرار گیرد. مثلا این سوال پیش می اید که ایا شما دوست دارید از ارتفاع استفاده کنید یا عمق ؟ کابینت آشپزخانه سفید طلایی دوست دارید یا کابینت آشپزخانه فلزی ؟

آیا از بیش از یک پرداخت بر روی کابینت های خود استفاده می کنید یا خیر؟ در آموزش طراحی کابینت آشپزخانه کلاسیک پویااندیش کاملا تمام این جزئیات را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: انواع مدل‌ های کابینت مدرن

شاید دوست داشته باشید که جزیره اشپزخانه تان رنگ متفاوتی داشته باشد، تا بتواند بیشتر به چشم اید. آیا شما از دکوراسیونی استفاده می کنید که بتواند کابینت هایتان را استتار کند؟  آیتم هایی مانند قالب بندی انبوه، لامپ های نوری و یا نقاشیهای رنگی می توانند کاملا ظاهر طراحی شما را تغییر دهند. 

پوشش کابینت آشپزخانه

ما اغلب به پوشش کابینت به عنوان “جواهری در آشپزخانه” اشاره می کنیم. چراکه این پوشش می تواند کابینتتان را از دید پنهان کرده یا ان را به چشم اورد. بیش از 1000 انتخاب در این عرصه وجود دارد بنابراین سعی کنید افکار خود را محدود نکنید. قیمت یک پوشش خوب می تواند به ازای هر قطعه متفاوت باشد. 
بنابراین چیزی بیش از طراحی پوشش را در نظر بگیرید. شاید انتخاب 2 تا 4 کابینت دیواری برای داشتن یک پوشش مناسب که نمایی جسورانه به اشپزخانه ببخشد خوب باشد. اما بهتر است که از پوششی از جنس مناسب استفاده کنید مثلا من پوششهای برنجی را دوست دارم.

کمتر به چشم آمدن کابینت ها

اگر شما از گرانیتی استفاده کنید که بسیار منحصر به فرد است کابینت هایتان بیشتر به چشم خواهند امد. اما اگر، می خواهید انها کمتر به چشم ایند می توانید از کاشی و یا رنگ پوشش دیوار پشت انها استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: انتخاب کاشی بین کابینتی بر اساس مدل آشپزخانه

این موارد به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید کابینت خود را با محیط اطرافش تلفیق نمایید. در این مورد ما به دنبال چشم اندازی ساده تر هستیم. استفاده از رنگی نزدیک به رنگ دیوار کمک می کند تا بتوانید فضایی ساده تر، یکدست تر و دلبازتر داشته باشید. 

در سایت پویااندیش می توانید به صورت حضوری و آنلاین آموزش طراحی آشپزخانه ببینید و حتی با یاد گرفتن نرم افزارهای کاربردی، اسکیس کابینت آشپزخانه جدید طراحی کنید. 

ما در پویا اندیش آموزش طراحی دکوراسیون داخلی را اصولی و حرفه ای یاد خواهیم داد.

آخرین فرصت ثبت نام در دوره ها

5/5 - (3 امتیاز)
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

آخرین فرصت ثبت نام دوره های یلدایی​