ایده هایی برای طراحی دیوار بیرونی خانه

فیلم زیر را حتما ببینید :

ایده هایی برای طراحی دیوار بیرونی خانه

ایده هایی برای طراحی دیوار بیرونی خانه

آیا شما هم از داشتن دیوارهایی آجری در نمای خارجی منزل خود خسته شده اید؟ چه ایده هایی برای طراحی دیوار بیرونی خانه در نظر گرفته اید؟ نمای دیوار خانه تاثیر بسزایی در فنگ شویی منزل دارد.
اگر این طور است در قسمت پایین، ایده ها و راهنمایی های مفیدی برای طراحی دیوار بیرونی منزل ارائه شده که مرورشان خالی از لطف نیست.
همه ما می دانیم که نمای ظاهری خانه می تواند تاثیر قابل توجهی بر ارزش آن داشته باشد،بنابراین اگر شما به فکر بازسازی منزل خود هستید، نباید دیزاین دیوار نمای منزل را از یاد ببرید. نمای بیرونی تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی دارد.
شاید هنوز مطمئن نیستید که از چه مصالحی استفاده کنید یا هنوز تصمیم نگرفته اید که چه رنگی برای نمای خارجی منزلتان مناسب است. با این آموزش دکوراسیون داخلی با ما همراه باشید.

طراحی دیوار بیرونی خانه

شاید شما از ایده طراحی طاقچه بر روی دیوار خسته شده و یا دل خوشی از طرحهای پوشش دهنده معمولی دیوار ندارید.
اگر این طور است بهتر است ایده های زیر را با هم مرور کنیم چرا که قطعا این ایده ها به شما کمک می کنند تا طرح مورد نظرتان را بیابید. طرح سنگ کاری دیوار حیاط یکی از ترندهای این روزها است.

توجه به نما در طراحی دیوار بیرونی خانه

از تخته شیب دار و تخته کوبهای دیواری گرفته تا آجر و کاشی ، تمام متریال هایی که برای پوشش دیوارهای فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند”روکش” نامیده می شوند.
انتخاب روکش دیوار نمای بیرونی منزل از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا می تواند تاثیر قابل توجهی بر عملکرد زیست محیطی خانه داشته باشد و باعث صرفه جویی در هزینه های انرژی شود.

بیشتر بدانید: برخورداری از بهترین نمای خارجی خانه

 

 

انتخاب صحیح روکش برای نمای دیوار بیرونی ویلا یا منزل

طیف وسیعی از بافت ها، سبک ها و پوشش ها را می توان به عنوان روکش نمای خارجی منزل به کار گرفت و انتخاب یکی از آنها تنها به سلیقه و علایق شما محدود می باشد.
قبل از انتخاب روکش دیوار، عمر خانه ، سبک محله های اطراف و محله خودتان، و همچنین اقلیم و شرایط آب و هوایی را که در آن زندگی می کنید در نظر بگیرید.

دیوارهای خارجی رنگی

رنگ های مورد استفاده در طراحی دیوار نمای بیرونی خانه می توانند تاثیر قابل توجهی بر ظاهر آن داشته باشند و به جذابیت هر چه بیشتر خانه ی شما کمک کنند.
جدا از عنصر زیبایی شناسی، انتخاب رنگ مناسب برای روکش نمای خارجی خانه بر توانایی خانه شما در زمینه ی جذب یا بازتاب گرما تاثیر خواهد گذاشت.

بیشتر بدانید: چرا طراحی نما در معماری و ساختمان سازی اهمیت زیادی دارد؟

 

توجه به آب و هوای منطقه

آب و هوای مناطق مختلف کاملا متفاوت از یکدیگر هستند ، بنابراین به طور کلی استفاده از رنگ های سبک تر و یا پوشش های بازتابنده برای کاهش جذب گرما توصیه می شود.
با این حال، می توان از پوشش های تیره و عایق های با کیفیت استفاده کرد که می توانند برای هوای سردتر، یا شرایطی که خانه نور کمی را جذب می کند مناسب باشند.

استفاده از کاشی برای طراحی دیوار بیرونی خانه

با وجود اشکال، رنگ ها، الگوها و فریم های مختلف، انتخاب کاشی های مناسب برای دیوار بیرونی خانه کاری بسیار سخت است .
هنگامی که می خواهید کاشی های مناسبی را برای نمای بیرونی منزلتان انتخاب کنید، بهتر است سبک باقی قسمت های خانه خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن پیش بروید.
اگر می خواهید هزینه اندکی را صرف بازسازی خانه کنید ، از کاشی های دست ساز و پر زرق و برق که غالبا گران هستند استفاده نکنید.

طراحی نمای دیوار حیاط خانه با کاشی

استفاده از طرح هایی که با بودجه شما سازگار باشند بدین معنا نیست که مجبورید سبک مورد علاقه خود را فراموش کنید.
کاشی های سنگی معمولا یکی از گران ترین گزینه ها هستند، اما اگر شما کاشی هایی را انتخاب کنید که حداکثر 20 میلی متر ضخامت داشته باشند، به راحتی می توانید آن ها را به آجر نما و دیواره های بتونی خود بچسبانید.

روکش فلزی راه راه در طراحی دیوار حیاط کلاسیک

امروزه فولاد ضد زنگ به یک گزینه مناسب برای نمای خارجی خانه تبدیل شده و محبوبیت آن نیز روز به روز در حال افزایش است.
این پوشش همه کاره، در برابر آب و حریق مقاوم است و در رنگ های مختلفی نیز موجود می باشد.
علاوه بر این، نصب روکش فلزی راه راه ،سریع و آسان است و لذا استفاده از آن باعث کاهش هزینه ها می شود.
با وجود اینکه فولاد یک منبع غیر قابل تجدید است، لکن 100٪ قابل بازیافت می باشد، و لذا می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای هر کسی باشد که به دنبال داشتن یک خانه پایدار است.

اگر به دنبال دوره دکوراسیون داخلی حرفه ای هستید در اولین فرصت با پشتیبان های ما تماس بگیرید تا مشاوره های لازم را دریافت کنید. با پویااندیش، آموزش دکوراسیون منزل را اصولی یاد خواهید گرفت.

آخرین فرصت ثبت نام در دوره ها

5/5 - (19 امتیاز)
5/5 - (19 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

آخرین فرصت ثبت نام دوره های یلدایی​