طراحی داخلی شیک و مناسب اتاق غذاخوری

فیلم زیر را حتما ببینید :

طراحی داخلی شیک و مناسب اتاق غذاخوری

طراحی داخلی شیک و مناسب اتاق غذاخوری

اتاق غذاخوری یکی از مکان هایی است که دوستان و خانواده برای استراحت، صرف غذا و گفت و گو؛ گرد هم جمع میشوند. بنابراین انتخاب یک فضای مناسب برای این منظور اهمیت زیادی دارد.
با طراحی داخلی مناسب اتاق پذیرایی، می توانید این مکان را به قطب منزل خود تبدیل کنید و از آن به بهترین نحو استفاده نمایید.

طراحی بسیار عالی اتاق غذاخوری

از آنجایی که ممکن است این اتاق استفاده های دیگری هم در منزل شما داشته باشد، قبل از هر چیز باید مورد استفاده دقیق آن را مشخص کنیم و سپس به طراحی مبلمان و وسایل و رنگ دیوارها بپردازیم.
برای سهولت خود و میهمانانتان بهتر است مکان اتاق غذاخوری را به گونه ای در نظر بگیرید که دسترسی به آن از آشپزخانه و اتاق پذیرایی آسان باشد. 
 

نکاتی در طراحی دکوراسیون اتاق غذاخوری

مورد دیگری که باید در طراحی دکوراسیون اتاق غذاخوری باید به آن توجه داشته باشید این است که تعداد میهمان هایی را که اغلب در این اتاق حضور خواهند داشت را مشخص کنید.
البته ممکن است شما امکان این را نداشته باشید که اندازه اتاق غذاخوری خود را تغییر دهید اما راهکارهایی مانند استفاده از میزهایی با قابلیت افزایش سایز و صندلی های تاشو برای استفاده بهینه و مناسب از این فضا وجود دارد.
اگر شما قصد دارید از این اتاق تنها به عنوان اتاق غذاخوری استفاده کنید می توانید در کنار میز غذاخوری از بوفه برای تزیین و یک میز کناری برای قراردادن ظروف داغ استفاده کنید.

چند کاربردی بودن اتاق پذیرایی

علاوه بر صرف وعده های غذایی و لذت بردن از حضور در میان میهمان در اتاق غذاخوری بهتر است به این موضوع هم فکر کنید که اتاق غذاخوری تان چه استفاده های دیگری می تواند داشته باشد.
ممکن است از قرار دادن یک میز کوچک در گوشه ای از اتاق غذاخوری و استفاده از یک صندلی برای مطالعه در این مکان هم لذت ببرید. زیرا در واقع اتاق غذاخوری می تواند یک فضای چندمنظوره برای همه اعضای خانواده باشد.
 

آنچه باید در طراحی اتاق غذاخوری به آن بیندیشیم

آنچه باید در طراحی اتاق غذاخوری به آن بیندیشیم

اتاق غذاخوری یکی از مکان هایی است که شما می توانید سلیقه و سبک طراحی خود را به نمایش بگذارید.
استفاده از رنگ های قرمز تیره و چوب های تیره برای طراحی سنتی دکوراسیون اتاق غذاخوری بسیار مناسب است.
برای کسانی که از اتاق غذاخوری بزرگتری برخوردارند استفاده از تم سنتی و رنگ های پر جنب و جوش برای دیوار اتاق غذاخوری پیشنهاد مناسبی است.
هم چنین می توانید از روش های دیگر آموزش طراحی دکوراسیون داخلی مانند کاغذ دیواری، طراحی پرده زیبا، انتخاب یک رومیزی مناسب و همچنین استفاده از روکش های صندلی زیبا در طراحی داخلی اتاق غذاخوری استفاده کنید.

طراحی مدرن اتاق پذیرایی

اگر شما درتلاش برای رسیدن به یک طراحی مدرن و آرام برای اتاق غذاخوری هستید بهتر است به جای استفاده از رنگ های تیره از کاغذ دیواری های زیبا و مدرن و همچنین رنگ های مناسب و زیبا برای طراحی اتاق غذاخوری تان استفاده کنید.
استفاده از قفسه های کتاب مدرن و قاشق و چنگال های زیبا و مدرن و همچنین استفاده از طراحی مدرن در اتاق غذاخوری به شما در این زمینه کمک می کند.

انتخاب میز غذاخوری مناسب

میز غذاخوری به عنوان یک محور در اتاق غذاخوری قرار دارد و نقش مهمی در طراحی داخلی اتاق پذیرایی دارد.
همانطور که در قسمتهای قبل اشاره کردیم استفاده از میزهای غذاخوری با قابلیت افزایش سایز این امکان را به شما می دهد تا در مواقع لزوم از آنها استفاده کنید و در شرایط دیگر می توانید از فضای اضافی موجود نهایت استفاده را ببرید.
برای این منظور بهتر است از میزهای مستطیل شکل استفاده کنید تا بتوانید با کنارهم قرار دادن این میزها فضای اضافه مورد نیازتان را ایجاد کنید.

بیشتر بدانید: قوانین طراحی داخلی

 

آخرین فرصت ثبت نام در دوره ها

5/5 - (28 امتیاز)
5/5 - (28 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

آخرین فرصت ثبت نام دوره های یلدایی​